Into the Wild.

En sann historia om Christopher McCandless som efter att han gått ut skolan med toppbetyg bara lämnar hela sitt liv och ger sig ut på egen hand, med målet att komma till Alaska. Han är med om massa saker, och träffar massa underbara knäppa människor, och lever. Det är en sån fruktansvärt häftig historia tycker jag, och det får mig verkligen att fundera på vad meningen med livet verkligen är.

Trots att man dör lite på slutet så är resten av historien så himla härlig och man ler nästan hela tiden. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om den här filmen, men jag tycker att alla som inte sett den ska se den NU för man får verkligen tänka till lite vad livet egentligen handlar om.

Jag växlar lite mellan att ge filmen en fyra eller en femma, men eftersom den nu i efterhand har fått mig att tänka så himla mycket så tror jag betyget ändå blir en femma.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0