Because you're mine, I walk the line.

För mer än ett år sedan fyllde min käre fader år. Eftersom han är ett fan av den mytomspunne Johnny Cash tyckte jag att det var en bra idé att köpa filmen Walk the line som handlar om just honom. Idag såg jag den för första gången.

Och vad ska jag säga om den? Jag kan inte säga att det var den bästa filmen som jag någonsin sett, men den fångade mig på något sätt. När jag ser de flesta filmer just nu så blir jag väldigt lätt rastlös och börjar hålla på med annat. Jag kanske går in på datorn, spelar jewel quest 2 eller något lika givande. Men det var omöjligt med denna filmen. Jag kunde inte slita mina ögon från tv:n och det är enligt mig ett bra betyg; den får 4 av 5 alfapets-M! 

      



Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin