Mer tjejkvällar åt folket!

Har nyss kommit hem från Kristina där jag tillbringat kvällen. Det var mys! Vi såg på film, åt fiskbullar i hummersås och bara myste! Det  var längesen jag hade en ren och skär tjejkväll! Och trots att det ofta är roligare om man både är tjejer och killar så kan det vara skönt att få en östrogenkick ibland!

Visst är pojkar väldigt roligt men att ligga och mysa med en tjejkompis och bara prata skit är väldigt härligt! Det måste man göra oftare! Och, för att helt byta samtalsämne, så har jag varit extremt sugen på att baka chokladmuffins i ungefär två veckor. Men det blir aldrig av att jag gör det! 

Nu ska jag hur som helst gå och lägga mig för jag ska träna imorgon... 



Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin