Morgonpromenad

Jag kom precis in från att ha varit på morgonpromenad med min hund i solskenet. Det var otroligt mysigt! Det är väldigt sällan som jag går ut på morgonen, men idag var jag tvungen eftersom min mamma är i Linköping. 

Och det var alldeles underbart. Luften var mycket lättare att andas än vad det är på dan och det var knappt några människor utomhus. Upptäckte att det är knoppar på nästan alla träd nu. Våren är verkligen här! 

Idag är det torsdag... Det innebär att det är fredag imorgon! Den här veckan har ju faktiskt gått riktigt fort, trots att den inte vart så speciellt rolig! Att den gått fort kanske även kan vara för att jag inte var i skolan på 1,5 dag. 

Just nu sitter jag och kollar på film (Harry Potter 5) och myser lite. Det  är lite av en morgontradion; jag kollar alltid på film! Jag är nog lite lätt filmberoende. Det går inte en dag utan att jag ser på film. Igår såg jag fyra stycken... 

Jag är sjukt sugen på kaffe... Men vi har ingen mjölk hemma. Jag var tvungen att ta sprutgrädde i mitt te i morse... Inte nice kan jag säga dig!

Nu ska jag mysa lite till, och sen måste jag väl pallra mig iväg till skolan... Puss puss



Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin