Välkommen in i atmosfären.

Jag hade tänkt göra lite reklam för ett ställe som verkligen är galet härligt; nämligen Tellus bio café! Det är verkligen sjukt mysigt där och man kan gå på bio mycket billigare än på SF. I och för sig så är det bara filmer som är ungefär ett halvår gamla, men vad gör det när man ändå inte sett de? 

Där var jag och Tina idag och såg "I taket lyser stjärnorna". Den var bra, fast så klart kunde jag inte hålla tårarna borta! Jag tycker verkligen att vissa filmer kan vara sjukt sorgliga! Som den här. Fast böcker är nog värre. Det känns på något sätt mycket verkligare än om det är på film... Filmen var ju i det här fallet inte lika bra som boken, fast så är det väl aldrig? Men den var ganska annorlunda mot boken och det gjorde att den fortfarande var väldigt sevärd enligt mig! Den får 3 av 5 alfapets-M :) 

    



Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin