En blogg blev det visst...

Jag blir väldigt lätt inspirerad till att börja med nya saker och idag blev det så att jag startade en blogg (igen). Det känns som att det är dags att jag återigen ger bloggandet en ärlig chans. 

 

Varför blev det då just namnet alfapet? Ja det är en fråga som jag inte riktigt kan svara på... Men jag gjorde så att jag tog det som jag först kom och tänka på. Och det var just detta fantastiska spel! Och kanske är det just för att mitt liv känns lite som just alfapet som jag valde namnet... Det är som att jag pusslar med olika bokstäver för att försöka få flest poäng och vinna, vilket jag sällan gör. Men vad vet jag? Kanske är det fel att försöka överanalysera allt... Jaja. Namnet blev vad det blev hur som helst!

 

I denna söta lilla blogg är tanken att jag ska skriva exakt det jag själv vill! Om jag lägga upp fjortisbilder på dagens outfit gör jag det. Om jag vill skriva om krisen i mellanöstern gör jag det. Men förhoppningsvis kommer det bli läsvärt i alla fall!

 

Ciao

 

mamma och ninni påväg till söder

 Jag, mamma och Ninni tog en promenad till söder idag. 


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin