Det är snö! Fattar du inte, det är SNÖ!!!!!!!!!

Jag satte på mig de fulaste och tjockaste skorna på länge, den varmaste jackan jag äger och som vanligt min röda basker och begav mig med min hund ut i detta vita vinterland. Ren lycka färgade mitt humör när min hund långsamt såg mer och mer ut som en grävling, och mina ben fick så mycket spring i sig att det var helt omöjligt att gå vanligt. Med hoppsasteg tog jag mig fram denna underbara eftermiddag.

Nu är jag galet pulka-åknings-sugen, så om nån är sugen på att åka pulka ikväll slå en pling!!


Kommentarer
Postat av: sara

uuuuuhhhh

made me cold

uuuhhhh

2009-12-18 @ 00:03:15
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin