En till blogg.

Den här bloggen är en blogg där jag försöker hyfsad standard på inläggen, även om det inte direkt lyckas. Jag försöker att inte vara tråkig och så (även om det på sistonde bara blivit så), men ibland känner jag för att vara riktigt tråkig och bara dumpa alla låttexter, egopics och annan skit som finns i min hjärna. För att inte förpesta den här bloggen med sånt har jag skapat en till blogg där jag kan skriva allmänt skit.

Ingen behöver läsa den. Jag tycker snarare att ni inte ska läsa den. Men om nån vill så hittar man den här.

Kommentarer
Postat av: frida

din header är sjukt snygg

2010-01-12 @ 00:07:37
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin