I sit here alone and I wonder why.

Sista veckan då... Det är bara att samla krafterna och inte ge upp för fort. Veckan borde ju gå ganska fort... Det finns ju flera höjdpunkter och se fram emot... Men på något sätt så har jag ändå inte riktigt orken att koncentrera mig, utan gör typ sånt här meningslöst istället.

Har blivit så himla sugen på att spela gitarr idag... Problemet är att jag inte alls är bra och min gitarr är helt ostämd... Men sånt är livet... Jag får försöka hitta nån söt pojke som vill sitta och spela för mig iställlet... Hur nu det ska gå.

Snart är det nytt år... Börjar funderar på om jag ska ha några nyårslöften i år... Är det nån som har några? Jag brukar aldrig kunna hålla mina... Men jag ska försöka leva lite mer nästa år... Har varit ett ganska dött år för min del...




Kommentarer
Postat av: wire

oj vad fin blogg. och fin bíld där med

2009-12-15 @ 14:20:55
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin