Idag...

...så provade jag en sak jag aldrig hade gjort förut... Frågan är nästan om det finns någon som har gjort det jag gjorde förut... Om det finns det kan ni ju gärna höra av er så kan vi bilda klubb! Det kanske bara är jag som kommer på såna idér?

Det jag gjorde var hur som helst att jag dansade till en uppspelning av när den första människan var på månen i slow-motion... Det var skojigt! Fast ibland gick det nästan lite för segt... Det finns en video, fast den är inte för allmän beskådning ^^ Ni får nöja er med ett kort. Jag måste verkligen vara BÄST på att dansa ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha.. härligt Moa :D

Keep up the good job!

<3<3

2009-05-08 @ 08:32:18
URL: http://osociiial.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin