Lite saker om mig som ni kanske inte visste, eller så kanske ni vet.

  • Det är absolut absolut absolut omöjligt för mig att ha städat i mitt rum. Hur ofta jag än städar så ser det ändå ut som tjenobyl därinne. Just nu är det så stökigt att jag i princip inte kan komma fram till min säng. Tina kommenterade det som faschinerande tidigare idag.

  • Jag har himla svårt att öppna mig för andra människor, men det har blivit mycket bättre på sistone.
  • Bland det tråkigaste som finns tycker jag är att sminka mig. Dör av uttråkning ungefär. Jag sminkade mig inte heller förrän jag gick i åttan, trots att jag var lite halvfjortis.
  • Jag är värdelös på att gå i klackar.
  • Jag har aldrig någonsin rökt en vanlig cigarett. Var fruktansvärt anti rökning när jag gick i högstadiet, så därför stod jag emot grupptrycket och prövade aldrig. Nu bryr jag mig egentligen inte, men tycker det skulle vara idiotiskt att börja nu, eftersom jag tycker att om man går i tvåan på gymnasiet är man smart nog att veta hur idiotiskt det är.
  • Jag tycker ofta att gamla tanter klär sig otroligt coolt.
  • Någon gång i livet ska jag ha regnbågsfärgade dreads. Det står på min att-göra-i-livet-lista. Annars skulle jag hemskt gärna kunna tänka mig bubbelgumsrosa hår. Det skulle vara så himla himla fint. Lite såhär ungefär.
  • Jag är helt extremt beroende av filmer. Jag tittar på film nästan hela tiden. Tycker det är något av det mest avslappnande som finns (just nu tittar jag till exempel på Life Aquatic). Fast för det allra mesta ser jag bara om gamla filmer som jag gillar. Vet inte hur många gånger jag har sett vissa filmer, som harry potter filmerna, star wars, shrek 2 och Kalle och chokladfabriken. Varför jag hela tiden ser om filmer tror jag är för att det är tryggt på något sätt. Man behöver liksom inte oroa sig för att filmen kommer vara dålig, för man vet redan att den är bra.
Ni som känner mig visste troligen allt det här redan, men kanske inte alla därute! Puss nu ska jag gå och försöka hitta något ätbart i mitt kylskåp! Btw, hade jag en himla fin eftermiddag i solen med Tinafina. Bilder finns som vanligt i Dagboken.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vvad kul att du skrev den där sista punkten, för jag hade faktiskt precis tänkt tipsa om film:

The Family Stone



Den finns online så säg till om du vill ha länken :)

2010-05-06 @ 23:27:16
Postat av: Windsoul

1. 3. 6. 7. 8. bullets pooints = me.

2010-05-07 @ 18:10:30
URL: http://windsoul.blog.com
Postat av: Tina

Visste nog alla :D hehe

2010-05-08 @ 17:01:26

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin