Förlåt förlåt förlåt förlåt!

Jag känner mig som världens sämsta bloggare just nu... Men min inspiration ligger verkligen på minus sjuttiotre. Som jag så vackert förklarade för Markus idag. När jag är inspirerad och ser en katt så går tankarna: "WOW, en katt! Tänk om jag hade en glittrig katt, då kanske den skulle gilla prinsesstårta, och den kanske skulle kunna åka ut i rymden. Och katter gillar ju kattmynta. Oj vad jag är sugen på mynta-te. Min glittriga prinsesstårtekatt kanske skulle kunna odla egen mynta så jag kunde göra te på det!" Nu när jag ser en katt är det ungefär så här: "En katt.... En grå katt var det visst...."


Ingen inspiration överhuvudtaget med andra ord. Annars är jag mest bara jätte, jätteförkyld...

Här är en spellista med det jag lyssnar på just nu iallafall. Hörs snart.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det är lugnt. så är det ibland.

huvudsaken är att inte fästa för stor vikt vid det - då riskerar man att fastna. låt det flyta på bara :)

2010-09-13 @ 23:13:34
URL: http://susochdus.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin