Lite ombyte.

Hej hej! Nu har jag ändrat designen här på bloggen. Om det ser konstigt ut tryck uppdatera! Jag hade himla svårt att komma på vad det skulle bli för design. Jag grubblade länge och kom inte fram till något särskilt bra. Då kom jag att tänka på att en blogg egentligen är som ens egna lilla rum på internet. Ett rum där man får ha det så stökigt man vill, spela så hög musik man vill, prata om vad man vill och bestämma vilka gardiner det ska vara. Därför tänkte jag att designen skulle bli som mitt rum jag har hemma i min egen lägenhet. Och så blev det!

Bakgrunden är de tapeterna som sitter på mina väggar hemma, headern är min anslagstavla och i menyn kan ni se några av de sakerna som finns i mitt rum (väckarklocka, tavlor, lite böcker och min världskarta). Alla kan ju se ens internetrum, men bara de inbjudna kan se mitt verkliga rum. Men nu får ni alla en liten inblick över hur det ser ut att bo där jag bor.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Windsoul

I love it. Love it. Love it.

2010-09-03 @ 21:46:18
URL: http://windsoul.blog.com
Postat av: Felicia

mycket tjusigt!!

2010-09-04 @ 17:30:10
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: kajsa

aj LÖV din tapet! Är den gammal eller ny? Letar efter en rolig tapet till ett litet projekt jag har men hittar inget kul.

2010-09-05 @ 13:04:55
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin