Film film jättemycket film.

Jag är filmgalen. Jag ser hur mycket film som helst. När man var liten så skrev man ju alltid filmreccensioner om alla filmer man såg. Och jag saknar det lite. Det var alltid roligt att gå tillbaka och se vad man egentligen tyckte om den där filmen. Så därför så har jag startat den här bloggen. För att få lite mer koll på filmer jag ser och kanske även tipsa er om några. Det var iaf planen.

Kategorierna är uppdelade efter betyg. Där Betyg 1 innebär riktigt kassa filmer, och betyg 5 innebär wow-wow-wow-filmer! Dessutom finns en kategori för "gamla favoriter", som är filmer som jag gillat riktigt riktigt länge. Hyllningar till de bästa kan man säga.

Bakgrunden är förresten några av mina favoritfilmer. Den som kan gissa flest rätt får något fint. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0