Sommar!

Det är bannemej sommar nu! Jag gick barbent till skolan idag och det var inte kallt alls, nästan tvärtom! Då är det sommar. Och dessutom så är det ju faktiskt juni nu! Det är fucking unbelivible! Det känns som att det var i förrgår som jag började ettan och nu är det snart slut! 

Mitt kemiprov gick åt skogen idag. Finns inte en chans att jag får mvg längre. Men men, hade jag väntat mig det? Svar: nej! Men däremot så får jag mvg i drama! Woho!

Imorgon ska det ju bli lite kallare, så efter skolan la jag mig i gräset med en ninni, en latte och en blåbärsmuffins (se recept nedan) och läste röda rummet. Det var chilledill! Och sen träffade jag August också. Mys mys!

 


Dagens låt (tar några sekunder innan den börjar)! Hittade inte orginalet men den här är helt ok!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin