Ni vet sådana där dagar...

Ibland så är det sådana där dagar och veckor (och månader och år) då man kanske funderar lite för mycket på saker och ting. En sådan vecka har det varit för mig. Hur kan små saker som ett litet futtigt fysik-B prov ens intressera sina tankar, när ens hjärna är upptagen med frågor om livets mening; och får lite lätt panik när man inte riktigt hittar ett svar.

Jag skulle göra en övning för några dagar sedan då man skulle skriva upp sina drömmar och vem man var just nu. Och det stod helt absolut blixtstilla. Det verkade som atomerna rörde sig långsammare och jag kunde knappt få ur mig ett enda ord. Sådana dagar ska man inte skriva på en blogg som egentligen hela världen skulle kunna läsa. Så därför har det varit lite tyst här de senaste dagarna. Jag tycker inte ni ska behöva lyssna på mitt babbel om sådant som ni troligtvis inte alls har någon lust att lyssna på, och just nu är det bara sådant som ploppar upp i mitt huvud. Så vi låter bloggen andas någon dag till.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag skulle tvärtom vara väldigt intresserad av att höra på det babblet :)

och dessutom. nu har jag bestämt mig: http://susochdus.blogg.se/2010/october/welcome-to-my-new-blog.html

2010-10-23 @ 12:34:04
URL: http://susochdus.blogg.se/
Postat av: vonskareng

huga du läser fysikB också alltså? haha =) trevligt trevligt ämne som inte ALLS kräver mkt tid :P

2010-10-23 @ 19:24:59
URL: http://metrobloggen.se/vonskareng
Postat av: Lisa

Hej. Jag råkade hitta hit av en slump som av en slump förde mig hit. Och det var bra fint det.

Tänkte också säga att jag tänker på ungefär samma saker nu, och att jag inte heller kan hitta något svar just nu. Fast jag borde plugga till det där biologi-provet, men hur kan man tänka det när det finns så mycket annat att tänka på? Eller skiva på den där svenskinlämningen om mitt liv nu och femton år framåt? Det går ju inte, inte nu. Inte nu när alla de där andra tankarna fyller upp ens huvud och tar all plats.

fast jag hoppas ändå att du hittar svaret snart. Du verkar så himla fint.

2010-10-24 @ 19:41:21
URL: http://www.livetsvy.blogspot.com

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin