Kära dagbok!

Jag sov halva natten i soffan igår. Det brukar bli så när det är lov. Harry Potter spelades i bakgrunden och det måste nog vara det mest avslappnade sättet att sova på. Eftersom det här är sista dagen på lovet sov jag en timme längre än jag brukar och nu har jag suttit och och ätit frukost i nån timme och lyssnat på finfin musik. Idag så har jag inget planerat, det kommer bli en helt vanlig tråkig söndag... Jag ska och jobba snart, sen måste jag städa mitt rum och kanske kolla igenom så jag inte glömt att plugga något... Riktigt upphetsande dag med andra ord... Kanske är det därför jag tycker det är lite svårt att slita mig från datorn just nu....
Ha en solig dag människor!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0