Senaste tiden.

Senaste tiden har jag försökt njuta så mycket jag kunnat av försommaren och inte tänka på allt jag egentligen borde göra. Det har gått helt okej. Fast idag var ingen rolig dag... Här kommer min dag i punktform.

  1. Vaknar alldeles för tidigt eftersom vi började kl 8
  2. Ha Matte-D nationella som gick pissigt dåligt
  3. Åka till vårdcentralen för att de ska få titta på min döda tå.
  4. Upptäcka att den öppnar först om en timme
  5. Döda en timme i Liljeholmens galleria. Himla tråkigt ställe alltså.
  6. Få hänga tre timmar på Liljeholmens vårdcentral och slussas runt mellan olika doktorer och sjuktsköterskor och röntgentanter
  7. Få veta att de inte kan göra något nu utan jag får komma tillbaka om en vecka
  8. Komma hem och upptäcka att det är superdundervarmt men att jag måste sitta inne och skriva min fucking biologisak.
  9. eeeee
  10. juste, vi åt SALLAD (jag gillar inte sallad) till middag. Hmmf kaninmat.

Okej jag kanske verkar lite negativ, men det var bara en lite frustrerande dag... Och jag är fortfarande hungrig! Men det har hänt lite bra saker! När jag var dödade en timme i Liljeholmen köpte jag en ascool långkjol för 20 riksdaler på Stockholms stadsmission, och så köpte jag en himla fancy hatt och första true blood-boken (nu när det var säsongsavslutning igår måste jag ju lindra min abstinens på något sätt) och vet ni en sak?!?! Jag blev faktiskt klar med biologin! Det känns fantastiskt, det trodde jag aldrig!

Puss på er, här är två bilder från veckan som varit.



Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0