New love grows on trees

Ibland känns det som alla andra tycker exakt tvärtemot vad jag tycker. Folk skrattar åt annat än vad jag gör, folk värdesätter saker helt annorlunda än vad jag gör och när jag tycker att jag har skrivit ett extra bra blogginlägg eller gjort en sjukt bra spotifylista får man 0 kommentarer från folk. Såhär kanske alla känner, men jag kan inte fatta att jag tycker så olikt jämfört med många andra.

Nu tänkte jag ge er min Maj-spellista. Jag tycker den är ganska dålig... Men de spellistor som jag tycker är dåliga brukar ni ofta tycka är de bästa, så varsågod!

MAJ

Oj, vad jag låter bitter. Det är jag inte! Tycker bara det är lite roligt att mina och andras åsikter ofta skiljer sig så mycket!


Kommentarer
Postat av: kim

jag har inte alltid tid eller orken att läsa allt du skriver eller kolla alla spotify listor för jag läser så många bloggar. tänkte bara säga det, så du vet att det kanske inte är så att alla inte håller med dig!!.. är tvungen att missa vissa grejer :( vill inte att hela min dag ska gå till att lusläsa bloggar man spenderar ju så mycket tid vid datorn ändå..

2010-05-13 @ 19:52:37
Postat av: Moa

Jo självklart förstår jag att ni alla läsare inte har lust och tid och vilja att läsa allt jag skriver. Det gör inte jag heller med de bloggar jag läser. Det som gör mig lite fundersam är att det alltid är de inlägg som jag personligen tycker är bra och intressanta som inte får några kommentarer. Eller att det är mina favoritspellistor som inte har några prenumeranter. Det får mig att tro att jag ibland tycker ganska annorlunda....

2010-05-13 @ 20:41:00
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: kajsa

vi kom ju fram till idag att vi tycker egentligen ganska olika, och vi är ganska olika, men att det är därför vi passar så bra (även om vi ibörjan kom på grymt mkt saker vi hade gemensamt)! Jag gillar att du är lite annorlunda, det är grymt charmigt, o du är ascool, älskar dig!

2010-05-14 @ 00:30:00
URL: http://forthethrill.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin