Kvällen

Jag har precis kommit hem. Jag borde sannerligen stannat hemma! Man ska inte vara ute på fredagkvällar! Jag är alltid helt död då! Vad ska man säga om kvällen då? Inte så mycket egentligen!
Just nu sitter jag och kollar på Notting Hill. Det var galet länge sen jag såg den filmen och den är verkligen så himla mysig tycker jag! Det är lite av en tradition att jag kollar på film när jag kommer hem på kvällen och bara tar det lugnt och slappnar av lite. Det är galet härligt att vara uppe när alla andra gått och lagt sig! Väldigt avslappnande tycker jag!
Imorgon ska jag till stallet på morgonen... Och typ till kyrkan... Och bowla... Det är blir en full dag imorgon!
God natt och sov gott!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin