Lek lek lek

Något jag verkligen älskar att göra är att leka. Det är bara så sjukt befriande! Kanske  är det just därför som jag är konfirmationsledare, går på scouterna och tycker om att sitta barnvakt? Då har man ju en ursäkt att leka. Jag och Maria gick iväg till en lekpark under vår 2 h 40 min håltimme och lekte av oss! Herregud vad härligt det var! Det kändes som man kunde gunga bort alla de problem som man annars går och tänker på hela tiden. Riktigt bra tips till alla som typ är deprimerande.
Man kanske borde starta lekterapi?! Det finns ju typ alla andra sorters former av terapi, så varför inte lekterapi? Det blir som att börja på typ dagis igen och man slipper tänka på alla allvarliga saker som man borde tänka på!
Lek mer människor!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin