Snälla och rara. Helt underbara!

Idag efter kyrkan gick jag, Tina, Tove och Hanna till Svandammsparken och hade picknick. Det var jättemysigt. Jag börjar verkligen få vårkänslor nu. Men det som skrämmer mig är att våren snart kommer att ta slut och då kommer det dröja ett helt år till nästa gång!

Nu verkar jag kanske extremt pessimistisk men jag är så rädd för att allt går så fort. Jag hinner knappt fatta vad det är som händer innan det redan är över. Och jag vill njuta av våren! Jag vill att den ska vara länge, för våren är verkligen den bästa tiden på året!

Mario och Tove sjunger Wonderwall:


Kommentarer
Postat av: Tina <3

Jag gillar skakandet av gitarren på slutet ;)

2009-04-26 @ 19:00:22

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin