En hemsk natt senare...

Jag har haft en hemsk natt... Somnade vid halv 7 ungefär... Men nu ska vi blicka framåt och inte bakåt!

Imorgon börjar jag skolan och nu har även mitt schema kommit upp... Det ser inte så hemskt ut nu, men man vet ju aldrig hur det blir i verkligheten...



Jag känner mig lite ovan med att blogga... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, känns det som. Men det kommer väl igång så småningom... Just nu kollar jag på VM i friidrott. Det här kval för Johan Wissman och Emma Green. Jag älskar att kolla på sport på morgonen. Speciellt vinter-OS. Det måste ju vara det absolut bästa sättet att vakna upp på! 



Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin