"What would it be like if you lived each day, each breath, as a work of art in progress? Imagine that you are a Masterpiece unfolding, every second of every day, a work of art taking form with every breath."

Första dagen i tvåan avklarad. Det kändes fel att vara tillbaka till skolan. Men jag vänjer mig nog snart. Det var i alla fall roligt att träffa alla människor. Jag har knappt träffat någon på hela sommaren. 

Dagen bestod av ett kort "hej" från Liseberg i aulan, lite tid med våra mentorer vilket innebar massa papper. Sedan typ tre timmars rast som spenderades i solen (!) i gräset. Och efter det vi alla har längtat efter.... Den första fysiklektionen.... Vi skulle typ räka ut något och jag märkte verkligen att jag inte hållit på med matte på över ett halvår. Det känns som min hjärna fortfarande sover. 

Nu sitter jag och lyssnar på musik och tar det lugnt. 



Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin