Jag är ett monster.

Dagen började väldigt effektiv, då jag hade hunnit jobba klart innan klockan sklog 9. Sen kom jag hem, åt en second breakfast och löste melodikryssen, och hamnade slutligen framför datorn. Här har jag suttit ett tag och gjort en ny spotifyspellista. Jag är verkligen helt galen i spotify. Har haft det länge nu, men kan inte sluta älska det... Jag har extremt många spotifylistor. Både egna och andras, och jag gör nya hela tiden.

Varför det är såhär är nog därför att min musiksmak styrs extremt mycket efter vilket humör jag är på. Och jag gör en ny spellista så fort jag känner för annan musik. Sen lyssnar jag på den några dagar, tröttnar, gör en ny, och så fortsätter det.

Bara för att det är en så fin lördag tänkte jag bjuda nästan alla mina spellistor som jag någonsin gjort! Puss och ha en bra lördag.

Waitin' around to die - dagens spellista. Den handlar egentligen inte om något speciellt, utan mest vad jag är sugen på att lyssna på nu. Den är fan bra!

Jag har (inte) varit i alla städer
- Fina låtar om städer.

DECEMBER - Låtar som alla handlar om december.

Dåliga vanor - Lyssnar jag på på sena kvällar då jag verkligen borde gå och lägga mig.

Slutet av det här året - Bara allmänt bra låtar.

Filmmusik - ja det är precis vad du tror.

Rubiks kub - Den här listan är så JÄVLA bra. Fast nu börjar den bli lite sönderlyssnad.

November - Typiska låtar som bara är November för mig.

I väntan på snö - När jag var galet snösugen passade det här!

Röda löv på träden - En höstspellista som jag gjorde innan det blev höst bara för jag ville ha höst.

Jag hatar att jag älskar dig - Kärlekslåtar

Chilledill - en av mina första spellistor... Ganska dålig egentligen.

I denna ljuva sommartid
- Min sommarspellista. Ganska dålig den också...

The sound of Moas life - Mina livslåtar.

SKÄMS - En lista med låtar med låtar som jag typ kan utantill och digggar stenhårt, men som egentligen är ganska dåliga så därför blir det lite skämmigt att lyssna.

Kommentarer
Postat av: Joseph

haha, total eclipse of the heart ska man inte skämmas över. Den är asgrym!

2009-12-22 @ 00:45:10
URL: http://socialasituationer.wordpress.com

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin