Klädpanik!

På senaste tiden har det börja hända en sak för mig... Jag har blivit så otroligt mycket känsligare. Och då menar jag inte psykiskt känslig utan fysiskt; jag känner lukter och smaker bättre, är känslig för ljus och känslig i huden. Det finns både positiva och negativ konsekvenser av det här. En dålig sak är att jag nu tycker det är otroligt jobbigt att ha kläder på mig.

Jag får panik av många av mina kläder. Det är inte så att det behöver vara tight, utan om det finns nån konstig söm någonstanns känner jag mig så otroligt obehaglig. Min hud känner varenda liten söm och tråd och det är verkligen jobbigt. Ofta när jag sitter och kollar på TV måste jag byta om flera gånger för att jag får sån panik av det jag har på mig. Det absolut värsta är t-shirts med tighta armar och strumpor med söm längst fram på foten. Jag ryser av bara tanken...

Dags att bli nudist kanske?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Halt klart dags. Men ja, jag lyckades faktiskt göra 6 stycken! Antar att jag drogs med av killarna, de gjorde ju strike typ varannan gång. :P

2009-12-23 @ 00:08:43
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin