Hejdå världen.


När jag gick upp i morse bakade min lillasyster scones. Så frukosten idag blev nybakade scones med jordgubbssylt och pepparmintste gjort på mynta från min mormors trädgård. Det var lovely.

Sedan bar det av till stan för att panikshoppa ett par skor och en present till den söta lilla Lotta som fyllt år. 

Nu sitter jag och pausar lite, för snart kommer pappa hem och då åker vi. Det ska bli så stört skönt att komma iväg! Jag längtar verkligen efter Tjörn! Det känns faktiskt inte ens lite sorgligt att jag inte kommer vara i Stockholm på typ fem veckor. Dock kommer jag sakna vissa... Ni vet vilka ni är. 

Men nu är det dags att säga hejdå.

Bjuder på min sommarspellista på spotify. 

I denna ljuva sommartid

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin