Jag älskar att hitta gamla anteckningsblock.

Jag ligger i min säng och lyssnar på poesi från Peter Doherty. Jag har hittat en massa gamla anteckningsblock - jag älskar att hitta sådana - som jag har suttit och kollat igenom. Det är speciellt en som är fruktansvärt "rolig" att läsa. Den är från en period då jag inte mådde så bra och jag ville vara någon annan hela tiden. Det var kanske typ i femman. 

Där har jag skrivit vem jag skulle vilja vara. Det är ganska intressant att läsa. Något annat som jag skrivit mycket är olika citat som jag hittat i olika böcker, tidningar och annat som jag läst. Det är ganska skoj att se vad man tyckte var vackert förut. Något annat som är så fruktansvärt roligt är mina bilder på hur jag ska bo när jag "blir stor".

Herregud vad man kan förändras! Men det kommer jag väl troligtvis säga om 10 år när jag läser det jag skriver nu...

Nu är det snart dags för min sista natt i Stockholm. Sen kommer jag åka till Tjörn och kommer först komma hem när skolan börjar. Det ska bli dunderskönt! Men det innebär också att jag inte kommer ha något internet, så vänta er inte några blogginlägg eller annat från mig ;)

Kommer väl troligtvis slänga in iaf något till inlägg innan jag sticker, men om jag inte gör det så vill jag passa på att önska alla söta personer som läser det här en alldeles underbar sommar!




Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin