Aldrig igen!

Igår kväll var fancy. Idag morse inte lika fancy. Jag och Tina hade nämligen bestämt oss för att vara duktiga och försöka gymma lite innan vi gick på vårt spinningpass... Det innebär att jag var på SATS i Telefonplan kl 10:30 idag... Och efter knappt 4 timmars sömn är man verkligen inte fit for fight för något sådant.

När jag kom hem lade jag mig i solen med mina älskade (...) kemiböcker och försökte lära mig sju-stegs-metoden, men det funkar helt enkelt inte! Jag tror jag ger upp och tar ett VG... Det är ju inte dåligt, men det är lite surt om man vet att det fanns en plutteliten chans för MVG... Men jag får väl se om jag mirakulöst börjar förstå allt på provet imorgon. Under kan ju ske....

Idag gjorde jag en omelett på ägget som en av våra produktionshöns som vi hade i skolan i veckan har värpt. Det var bannemig en av de godaste omeletterna någonsin! Jag funderar på att äta upp min lillasysters BJ som ligger i frysen nu. Puss



Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin