Frukost utomhus is the shieaaat!

Idag vaknade jag sent. Det var riktigt sent att för en gångs skull få sova ut! Sen gick jag ut och satte mig på min gård och åt frukost (när alla andra åt lunch) och läste borta med vinden. Det var verkligen dunderhärligt! Frukost utomhus är verkligen bland det mysigaste som finns!

Jag älskar alla mina söta små grannar som springer runt och leker på gården! Man blir så lycklig när man ser hur glada de är! Barn är verkligen så himla underbart! Önskar att jag fortfarande var lika lättroad som man var när man var liten. Allt var verkligen mycket mindre komplicerat då!

Nu håller jag på att rensa på mitt rum samtidigt som jag lyssnar på bra musik på min L-P spelare. Just nu är the the Police som ligger i!




Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin