"How much do you know about yourself if you've never been in a fight?"

"The first rule of Fight Club: You do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club: You do NOT talk about Fight Club."

Idag såg jag filmen Fight Club för första gången... Okej jag vet att jag är lite seg, men så kan det  vara ibland. Jag blev väldigt överraskad över den här filmen. Jag trodde nämligen att de bara slogs i den, men den hade ju faktiskt en handing! Och en ganska bra handling till och med! 

Fight club var väldigt tänkvärd och det fanns mycket  i filmen som man kunde fundera länge på. Om jag ska säga något negativt så måste det ändå vara att det var lite för mycket blod och våld för min smak. Jag diggar inte det sådär supermycket... Men men. Den var riktigt bra ändå och alla som inte sett den (eller det kanske bara är jag i hela världen som inte hade sett den) borde sannerligen ta och se den! Den får 4 alfapets-M



    

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin