Min framtid.

Jag är så sjukt trött på att bo hemma. Om jag hade ett jobb skulle jag inte tveka på att flytta på en gång. Ibland när jag har tråkigt brukar jag sitta och kolla på lägenheter och hus på hemnet.se. Det är ganska intressant faktiskt. Fast mest blir jag bara påmind över att jag verkligen borde skaffa ett jobb, så det finns en chans inom de närmsta 10 åren för mig att flytta. Någon som vill erbjuda mig ett jobb? ;)

Kvällen tillbringas hemma. Jag kommer troligen snart att somna i soffan... Men det är skönt så det gör inte så mycket. Jag och Malin skippade mitten på dagen idag och åkte hem till henne och kollade på Spy Kids 2 och åt hamburgare. Det var mysigt och skönt att slippa skolan ett tag ^^

Pusselipuss

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin