00-talet.

Jag läste nyss en artikel om 00-talet i DN-söndag. Där beskrev de enligt de det mest typiska för 00-talet.

Jag är född 1992 och mer än hälften av mitt liv har jag spenderat i det här årtiondet. De allra flesta minnen jag har kommer från den här tiden och det är under dessa 10 år som en stor del av min personlighet har utvecklats. Jag tror därför att det är svårt för mig att se 00-talet ur flera perspektiv, för egentligen är ju det här den enda tiden som jag kommer ihåg något från. Men om jag skulle sammanfatta åren 2000-2009 så skulle det bli såhär:

Webcambilder Böghögar

Korta kjolar                                                               Fjortisar


Alla communities                                                         Mobiltelefonshetsen


Nedladdning                                                    Harry Potter-böckerna


Terrorism                                     Klimatförändringar

Vad är 00-talet för er?

Kommentarer
Postat av: Suz

Hahahahaahhahaahaha, klockrent!

2009-12-08 @ 22:58:26
URL: http://deepestdown.blogspot.com

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin