Jag önskar att jag kunde...

....Prata franska och ryska. Ångrar så fruktansvärt att jag inte valde franska som b-språk... Och vore inte ryska typ det häftigaste språket att kunna?

....Spela något instrument riktigt bra. Jag är så sur på mina föräldrar att de inte tvingade mig spela piano eller fortsätta på gitarr.... Jag kanske hade varit grym!

....Räkna jättekomplicerade tal i huvudet. Jag har svårt för de allra lättaste talen (räknar 5+7 på fingrarna), och det är så häftigt med de som kan ta roten ur 76699 i huvet! Och andra svåra tal...

....Måla vackra tavlor. Jag kan inte ens rita streckgubbar... Är helt faccinerad av alla som är bra på att måla....

....Njuta mer av livet just nu. Och inte tänka på fram- och baktiden lika mycket som jag gör.

....Laga underbart god mat. Bland det bästa jag vet är mat och jag är van vid att få extremt god mat! Men hur kommer det bli när jag flyttar hemifrån? Om jag blir bra på att laga mat kanske jag slipper leva på nudlar...

....Slippa fysik. Jag skulle vilja att ämnet bara helt utrotades från den här jorden!

....Åka vart jag vill så fort jag kan. Bara kunna sticka iväg till något av jordens alla hörn och leva livet när jag vill!

....Flyga. Behövs det en förklaring?

....Ha mer tålamod.


Här är dagens spotifylista. RUBIKS KUB heter den och jag måste bara säga att jag faktiskt tycker den blev galet bra!

upload pictures

(bilder från min och Malins praktik)


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH jag önskar också att jag kunde flera av dom sakerna. Typ spela ett instrument bra. räkna svåra tal i huvudet, slippa fysik och måla vackra tavlor!

Det hade faktiskt inte suttit dåligt alls med dom talangerna!

2009-11-24 @ 17:50:16
URL: http://syntetiskttrams.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh eller hur?!

jag vill också kunna!

Jag får satsa på min franska och ryska (som jag faktist läser i skolan!)

Så har jag iallafall något att skryta med!

Har du någon sjujäklabra talang?



OHJA jag är oerhört svag för den typen av stilen.

Faktiskt så skulle jag nog kunna byta utan tvekan.

Menändå!

2009-11-24 @ 19:50:17
URL: http://syntetiskttrams.blogg.se/
Postat av: siri

ryska vore inte helt fel.

Köpte ett ryskt kommunisthårspänne idag och alla i min skola tycker jag ser rysk ut pga av mina ögonbryn.

Hur sätter du ihop dina bilder sådär? puss!

2009-11-26 @ 18:23:03
URL: http://multiplikation.blogspot.com

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin