Ljud.

Ljud jag älskar:

När man suger upp stora gruskorn med en dammsugare
Hårsprayssprejljudet
Min snarkande hund
Skratt
När en analog kamera spolar tillbaka filmen
Knastrande snö
När man sörplar soppa ("annars vet man ju inte att det är söppe!")
Kyssar
När man skriver på skrivmaskin

Ljud jag hatar:

Tuschpennor mot papper
Spotifyreklamer (fast det slipper jag nu!)
Ballonger som smälls
Tjatiga mammor och pappor
Alla varningsljud i vårt kök (när micron är klar, när ugnen är varm, när kylskåpet står öppet, osv)
Släpande steg

(bild av Sacha Hilton)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ballonger tar ändå priset... bläääää

2009-11-02 @ 14:15:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin