Matten skriker åt mig.

När jag verkligen måste plugga något så finns det bara en metod som verkligen fungerar för mig. Det är att sitta i min soffa, dricka en latte och se på Star Wars. Den metoden har jag kört i mer än 3 år, och den funkar verkligen. Att jag gör detta medför dock att jag kan nästan varje replik i de tre första filmerna (alltså episod 4,5,6) för de är de jag oftast ser. Det är lite nördvarning på det...

Så fort det börjar bli panik med något i skolan så kör jag med den metoden. Just nu är det lite mattepanik... Och det som är jobbigt är att jag verkligen inte förstår just nu... Innan praktiken hade jag inte några problem med något, men nu fattar jag INGENTING! Ska tvinga min pappa att hjälpa mig när han kommer hem.


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin