How soon is now?

Jag sitter och lyssnar på min nya skiva. Den är fin den.

Om någon som läser den här bloggen inte vet det (vem nu det skulle vara), så går jag tvåan i gymnasiet. Det säger ju alla är det absolut tuffaste året. Jag hade nästan ångest för att börja. Jag menar, jag var ju skoltrött redan i ettan. Hur skulle jag då orka det jobbigaste året av de alla? Men du är jag här... Och det känns inte jobbigt alls (peppar peppar ta i träd). Visst är det jobbigt ibland, men jag trodde verkligen att det skulle vara värre!

Visst har vi läxor och så men det är ju inte fruktansvärt mycket... Kanske är det så att det inte har börjat än. Kanske kommer det bli värre i vår och så... Eller så är det så att tvåan inte är så jobbig som alla säger. Kanske försöker alla bara skrämma upp oss så att vi ska anstränga oss lite mer. Hur är det för alla er andra egentligen?

Kommentarer
Postat av: kajsa

Nä ja tycker hösten i ettan va betydligt jobbigare! Förutom den här veckan då, med prov freda, månda, tisda, nkinlämning och idrottsuppgift...

2009-10-09 @ 07:10:54
URL: http://forthethrill.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin