Fotobok från FUJIFILM.

Som ni vet älskar jag att fota och jag gör det gärna och ofta. Nu har jag upptäckt att om man skriver en text på minst 100 ord om FUJIFILM:s fotobok så kan man få en gratis (den är värd 344 kr)! Så det hade jag tänkt göra nu.

En fotobok är precis vad det låter som; en bok med foton. Det är ungefär som ett fotoalbum, men man kan göra det på internet med sina digitala bilder. Det är bra eftersom de flesta av oss nästan bara fotar digitalt, och det är lite jobbigt att både framkalla sina digitala bilder och sen klistra in de i ett fotoalbum. Dessutom tycker jag att FUJIFILM:s fotoböcker ser ut att vara väldigt snygga.
Att göra själva fotoboken är väldigt enkelt. Man behöver bara ladda ner ett program som finns på deras hemsida och sen finns det massor med olika designer så att man kan göra en fotobok som passar just det man vill att sin fotobok ska innehålla. Kanske vill man göra en fotobok som handlar om senaste sommaren, sin hund eller vad man äter till frukost. När man gör sin egen fotobok är det bara fantasin som sätter gränser.
Fotoboken från Fujifilm tycker jag verkar bra för det verkar vara väldigt enkelt att göra den och dessutom ser de snygga ut! Gå in på den här sidan om du vill veta mer.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin