Jag går fotografisk bild A.

De som känner mig vet att jag älskar att fota, även om jag inte är en mästerfotograf direkt. Därför passar det mig alldeles utmärkt att läsa foto A som individuellt val. Just nu håller vi på att fota självporträtt, eller rättare sagt fyra bilder som representerar en själv. Under den här eftermiddagen har jag försökt fota musik. Kanske visar resultatet nån gång...

Nu ska jag snart äta FLÄSKPANNKAKA. Det är fan bland det godaste som finns på denna jord. Sen ska jag och Tina boxas :)

Shit vilket tråkigt inlägg det här blev. Det känns som det blir mycket tråkiga inlägg just nu... Jag ska försöka bättra mig. Tanken med den här bloggen var ju att jag skulle skriva sådant som jag själv vill läsa om, men sånt här tråkigt som jag skrivit om i de senaste inläggen vill jag ju inte läsa. Frågan är varför jag skriver om det då....

Jag jag vill läsa bloggar om är kärlek, vackra bilder, vackra saker i vardagen, fina böcker med härliga illustrationer, hattar, gitarrer, träd, rosetter, vänskap, roligheter, lyckan som infinner sig vackra höstdagar, monopolspelande, och allt annat underbart som liver erbjuder. Varför skriver jag inte om sånt då?


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin