Har internet dött eller nåt?

Jag tycker verkligen att det känns som internet har dött... Det händer ju tametusan INGENTING! Inga uppdaterar sina bloggar, folk går bara med i en massa idiotiska grupper på facebook hela tiden, ingen skriver något roligt på twitter. Allt är DÖTT!

Internet är så himla tråkigt, och ändå sitter jag här. Kan det inte komma internet 2.0 eller så. Ett internet som är mycket mer exklusivt, roligt och som inte står stilla!?

Förlåt för att jag är grinig men just nu är jag på riktigt dåligt humör!


Kommentarer
Postat av: roberta S

jag sitter också och möglar framför internet trots att det inte är roligt... suck, så tragiskt.

är det där trycket på en tröja? så jäävla snygg! vart kan man köpa den?

2010-02-03 @ 15:14:21
URL: http://roboctopus.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin