I'll move to Paris, shoot some heroin, and fuck with the stars.

Jag är så trött på Stockholm och det tråkiga liv jag har här. Jag vill ut och upptäcka världen. Göra lite galna saker. Okej jag är bara 17 år, jag har hela livet framför mig, eller nåt. Men jag är så trött på det här!

Men trots att jag ofta skriver såhär lyckas jag alltid på något sätt hitta kraften att vara kvar där jag är, plugga trigonometri och halka runt i kylan. En sak som ger mig kraft är att titta på fina saker som de här.








(jag vet inte var bilderna kommer ifrån, om ni vet får ni gärna upplysa mig!)

Kommentarer
Postat av: w

åh, bilden på johnny och kate, så fin.

och fågelbilder är så himla fina också. haha.

2010-02-10 @ 20:32:02
URL: http://wasteofpaint.webblogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin