IMMD

Det var ett tag sen jag skrev. Jag vet. Jag ska skriva nåt lite mer intressant senare idag. Men nu vill jag bara tipsa om en liten, liten sida som finns här på internet. Många av er har säkert redan upptäckt den. Men tänkte berätta om den ändå.

Den heter IMMD vilket står för "It Made My Day". Där kan man skicka in små historier om saker som gjorde ens dag lite bättre. Här är några exempel.

My 5-year-old niece drew a picture of my mother with Crayons, and gave her bright blue hair. When my brother asked her if Grammy was an old blue hair, my niece said, "Um, YEAH, like a ROCK STAR!" IMMD

A know-it-all grad student was explaining to a professor about unicorns. "They only talk to virgins, you know," she said. "So what do they say," he asked. Exasperatedly, "Well, I don’t know," she replied. He just grinned and IMMD.

I was watching "The Little Mermaid" with my 12 and 5-year-old nieces. The 12-year-old asked me "Why does Ariel always seem to have on lipstick underwater?" I responded with, "Maybe she’s born with it." The 5-year-old, without missing a beat, said "Maybe it’s Maybelline." IMMD

Egentligen är det helt meningslösa saker, men jag blir alltid lycklig när jag går in där. HÄR HITTAR DU IMMD.

Kommentarer
Postat av: siri

åh tack för tipset!!!

2010-02-13 @ 13:28:57
URL: http://multiplikation.blogspot.com/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin