Det bästa på youtube just nu.

Just nu gör jag verkligen inget som jag borde göra. Jag borde städa mitt rum, laga mat eller börja skriva min svenska analys på Mästaren och Margarita. Istället sitter jag och kollar på olika youtubeklipp... Det här är det bästa just nu.


1. Ett av de bästa banden någonsin, the Smiths, var på 80-talet med i ett barnprogram. Fint som snus typ.

Ett av barnen: Where are we going?
Morrisey: We're all going mad.



2. Två tjejer gör en cover på finaste Håkans 13. Man längtar lite till sommaren när man ser det här....



3. Bruce Springsteen gick på Köpenhamns gator, mötte en gatumusikant, tog upp en gitarr och tillsammans spelar de "the River". Normalt sett är jag inte direkt ett Springsteenfan, men det här är fint!



Kommentarer
Postat av: linda

åh. håkan och the smiths. knappast så det finns något bättre


Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin