Hej jag går natur och har därför inget liv.

Förlåt för att min blogg är mer död än en nertrampad myrstack just nu...

Skolan håller på att ramla över mig. Jag har inte börjat med kemin eller fysiken. Matten har jag inte ens tagit hem. Just nu sitter jag och skriver en analys av Mästaren och Margarita. Den var så bra och jag vill göra den rättvis, men det går inte så jävla bra om man säger så...

Men det som muntrar upp denna kväll är:

1. Min bokstavsklännnig
2. Mitt te som heter "Kiss me Kate". Tycker namnet påminner om Förgätmigej, en av mina favoritblommor.
3. Polkagrisar i en filmburk.


Kommentarer
Postat av: Mimmi Kristina

Vilken fin bokstavsklänning.

2010-01-21 @ 20:52:02
URL: http://mimmikristina.blogg.se/
Postat av: Puzzled?

Känner igen mig, går också NV. Men det är ju det som vi älskar med natur ;) Snygg header!

2010-01-23 @ 10:26:41
URL: http://puzzledanddazzled.blogspot.com

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin