Jag har så mycket att säga! Var ska vi börja?

Hej hej kära vida världen. Den här dagen har varit händelserik. Fast på små saker! Ett axplock på vad jag gjort!


♥ Jag har börjat läsa Goethes "Faust" och upptäckt hur mycket jag älskar att läsa på vers!

♥ Jag har omvndlat mitt skrivbord till ett rum (!) som har randiga väggar och en persisk (eller vad det nu är) matta på golvet. På väggen hänger det tavlor av Dalí, fina foton och citat och på golvet kan man lägga sina bilder och dokument i högar! Jag älskar det! Titta själv hur fint det är!




♥ Jag har raderat en vän på Facebook som gick med i en rasistisk grupp.

♥ Jag har suttit och småfnissat till bilderna på den här hemsidan.



♥ Och så har jag fått rida Charina för första gången på år och dar.




Kommentarer
Postat av: frida

åh hur gjorde du så med skrivbordet?

2010-01-27 @ 21:12:54
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin