Youtubefavoriter.

Jag vet hur tråkigt det är när bloggare postar youtubeklipp som de gillar. Personligen brukar jag hata när andra gör det... Men nu är det så att ibland så hittar man så fina, fina klipp på den lilla hemsidan och då vill man ju inte annat än visa de för nån annan! Så här är några youtubeklipp som jag sannerligen tycker alla ska titta på!

1. Sebastian Telliers video för låten la ritournelle. Den låten är så himla himla bra och videon är nästan bättre!



2. Joe Strummer blir arg under en intervju. Ibland önskar man att man levde under nån annan tid.



3. En VÄLDIGT grym cover av St Vincent på Nicos låt These days.



4. First Aid Kit har precis släppt ny skiva. Den är riktigt bra! Och så är det ju lite roligt att en av tjejerna gått i vår skola!



5. Typ världens gulligaste unge spelar I'm yours!



6. En bebis som dansar till put a ring on it!



Nu börjar jag bli trött! Känner att klippen blev sämre och sämre ju senare jag la till de... GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Emma

Å jösses! I'm yours-barnet är ju bara... bedårande!

2010-02-01 @ 09:41:43
URL: http://egentligen.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin