Mellanlandning i Stockholm.

Efter en vecka i Taize har jag kommit hem till Stockholm för en kort mellanlandning innan det är dags för att fara iväg på nya äventyr. För att sammanfatta Taize så var det blött och kallt, men himla fint! Det finns lite bilder på facebook, men jag fotade inte så himla mycket.

Och i övermorgon åker jag iväg igen och sen kommer jag inte hem förrän i slutet av juli, och då oker jag till Grekland. Så det blir inte så mycket sommar i Stockholm för min del. Ibland känns det lite tråkigt att jag aldrig är hemma på sommarloven, för det är ju just under den här tiden som Stockholm är som finast. Då dagarna fylls av frukost utomhus, picknickar med gitarrspelande och nätter som aldrig vill ta slut. Men å andra sidan så kommer jag ju få vara på min favoritplats på jorden, Tjörn, och det är ju inte illa pinkat det heller. Det blir lite semester från storstaden helt enkelt.

Om ni läst min blogg länge så kanske ni kommer ihåg att jag förra sommaren hade ett sommarprojekt, nämligen att lära mig spela munspel. Det gick ju sådär med den saken... Men den här sommaren har jag lite annat planerat.

Jag ska läsa alla de böcker som jag inte har haft tid att läsa under året.
Jag ska börja skriva på min bok ordentligt, som hittils är skriven på post-it-lappar.
Jag ska bada varje dag.
Jag ska njuta över mitt sista sista sista sommarlov.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin