En liten fundering kvar över 7 på morgonen.

God morgon hela bloggvärlden! Jag funderar lite på en sak.... Jag har en Vivaldi-skiva i min skivhylla... Och det jag undrar är: Varför är den en cm högre än alla andra skivor? Min pappa säger att det är för att det är en bok mer än en skiva... Jag tror att den klassiska musiken vill vara lite bättre, och stå över de andra skivorna... Lite som att Julius Ceasar namngav en månad efter sig själv (juli) och sedan gav den en extra dag, bara för att den skulle vara lite bättre... Jag älskar att lyssna på klassisk musik lite då och då, men det känns liksom som att den tycker att den är lite extra cool och bra... Eller är det bara jag som tycker så?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha! Precis så är det förmodligen!

2010-03-30 @ 14:58:36

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin