I just won the game.

Är det bara jag, eller känns det som att alla i "min" bloggvärld (dvs. den bloggvärlden med bra läsvärda bloggar där inläggen inte handlar om plastikoperationer, utseende och att provocera) är vänner. Jag upptäcker var och varannan dag att de bloggar jag följer känner varandra.

Jag tycker det är så roligt att se en bloggerska/bloggare som jag följer ur en annan synvinkel. När det är någon annan som knäppt foton och valt ut vilka kort på personen som läggs upp. Ibland får man verkligen se personen ur en helt annan synvinkel och ofta brukar jag upptäcka saker som jag tidigare inte sett. Jag tycker det är så fint på något sätt... Att människor uppfattar andra människor (och sig själv) på väldigt olika sätt...

Och när jag börjar fundera på sånt här så börjar jag ju också tänka på hur andra människor uppfattar mig... Men jag ska inte fråga er... För det är aldrig någon som svarar, och då känns det bara fånigt.


(bild)

Kommentarer
Postat av: nellie

haha, tack för ett gott skratt när jag såg din header :D

2010-03-26 @ 01:20:12
URL: http://fanvaflott.blogg.se/
Postat av: Kakis

I just lost the game :P

2010-03-26 @ 18:44:17
URL: http://365filmer.se

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin