Mitt framtida hem.

Jag är 17 år. Om ett och ett halvt år går jag ut gymnasiet, och förhoppningsvis kommer jag så snart det går flytta hemifrån. Just nu finns det nog inget som jag hellre vill, jag är så trött på att bo tillsammans med min familj. Skulle tro att det är en typisk känsla för en sjuttonåring, men ändå... Självklart förstår jag att man inte kan få sin drömlägenhet på en gång men så här skulle den se ut om jag fick välja.

En vindsvåning skulle inte sitta fel. Med en hängmatta.


Med en massa fina lampor överallt. Jag älskar lampor...



Jag skulle ha ett magnifikt bibliotek. Med ett runt fönster i.


En fin balkong för fina sommarkvällar.


Ett kök fyllt med fina burkar.


Med utsikt över det här, helst samtidigt.



Med väggar fyllda av minnen.


Lite så skulle det se ut... Om ni hittar en sån lägenhet kan ni ju ringa mig.
Btw, nu finns jag även på lookbook.

Kommentarer
Postat av: kajsa

att flytta hemifrån är något utav det bästa jag gjort. det är underbart och omtumlande, lärorikt och roligt, jobbigt och helt fantastiskt. Jag har vuxit ungefär två mil mentalt sen jag satte ned mina första lådor i lägenheten på söder.

2010-03-05 @ 16:27:52
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är något speciellt med en egen lägenhet. Att få inreda som man vill och få mer utrymme för sig själv.

2010-03-05 @ 19:18:03
URL: http://rosettflickan.blogspot.com/
Postat av: kajsa

du, jag o tina! <33 (o jossan, hon kan laga maten ;)

2010-03-05 @ 23:07:38
URL: http://forthethrill.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin